Mobile logo

MISSIE

Als 4de generatie familiebedrijf, willen wij ons bij Confiserie Bogaert-De Smet  positief onderscheiden als de toonaangevende leverancier van traditionele, artisanale en bovenal lekkere smaakbelevingen. Wij willen daarmee – over de generaties, voedingtrends en dieetbehoeften heen - momenten van intens plezier en geluk bezorgen.

 

Een steeds uitgebreider assortiment van gezonde tussendoortjes op basis van natuurlijke suikers, vetarme en energierijke ingrediënten, vegan en suikervrije producten,… maakt dat ook de bewust gezonde levensgenieter, bij Bogaert-De Smet die intense beleving vindt. 

 

Voor elke gelegenheid tot gezellig samenzijn, een cadeautje geven, een beloning voor jezelf, een lekker tussendoortje …. je vindt bij ons steeds je goesting!

 

 

Wij streven actief duurzaamheid na, en door o.m. onze verpakkingen recycleerbaar te maken, en onze transportcyclus op een efficiënte manier te verkorten, reduceren we onze ecologische voetafdruk. 

 

Onze efficiënte communicatie, snelle service en levertijden, gekoppeld aan superieure kwaliteit, aantrekkelijke verpakkingen en unieke presentaties voor het verkooppunt,  in een steeds uitgebreider netwerk van nabije verkooppunten, maken ons tot de meest vooruitstrevende en betrouwbare speler in de confiseriewereld.

 

Door onze kracht en flexibiliteit zowel op vlak van bediening als in assortiment gericht in te zetten, creëren we toegevoegde waarde voor onze diverse stakeholders: 

 

  • Medewerkers: vooruitgaan, blijven leren, betrokkenheid, erkenning, succes
  • Centrales = soepel voldoen van hun standaarden/eisen, meerwaarde in aanbod, ontzorging
  • Leveranciers = meer verkooppunten, meer volume, branding via gevestigd merk
  • Klanten, winkelpunten = lekkere producten, aanbod evolueert mee met behoeften en tendenzen, langere levensduur
  • Consument = ruim assortiment van lekkere en gezondere snoepjes